DESCRIPCIÓ LLOC DE TREBALL:
En dependència del/de la Coordinador/a de Botigues, el/la candidat/a s’incorporarà a l’equip i desenvoluparà les següents Funcions:
- Atenció i fidelització de clients duent a terme una atenció personalitzada.
- Gestió de botiga. Imatge de la botiga, caixa i aparadors.
- Observar els indicadors de venda i establir plans d'acció per a la botiga.
- Treballar per a complir els objectius de vendes de la companyia.
- Organització, neteja i ordre del magatzem.
- Maneig de TPV.
- Completar i mantenir al dia els registres i fulls d’anotacions pertinents.
- Gestionar la repartició de tasques amb el personal, tenint en compte les seves fortaleses i habilitats.
- Gestió d’estoc: comandes, recepció i reposició de productes i control d’inventari.
- Complir els objectius de qualitat i les normes de PRL definides per l’empresa.
- Promoure la difusió dels valors de la Fundació.
REQUERIMENTS DEL LLOC
Titulació: Educació secundaria obligatòria i/o Grau Mitjà d’Activitats Comercials
Experiència mínima: 2 anys en gestió de punt de venda i gestió d’equips
Formaciò complementaria: Nivell Ofimàtica bàsica
Competències:
- Habilitats comunicatives i socials
- Proactivitat i iniciativa
- Lideratge
- Habilitats comercials i d’orientació al client
- Flexibilitat
CONDICIONS DEL LLOC
Tipus de contracte: Indefinit
Jornada: 40h/setmanal
Horari: De dilluns a dissabte